منو امروز

منو امروز

امروز وقتی برمیگردم و به عقب نگاه میکنم میفهمم چقدر آرزوهاموپشت سرم جا گذاشتم ...

نمیدونم چی شد؟ چرا یهو همه چیز برخلاف آرزوهام رقم خورد و

من قدم تو مسیری گذاشتم که هیچوقت بهش فکر نمیکردم..

همه چیز از درس نخوندن تو سال کنکور شروع شد و بعدش

غرق شدن تو دنیای مجازی و حالا یه من که تا ابد حسرت

یه سری چیزا رو دلش هست و عذابش میده...

مخصوصا با وجود آدمای حسودی که نگاهشون سرزنشه....

من امروز جایی هستم که از جنس من نیست

مثل هدف هام نیست....

این وسط فقط و فقط مقصر خودمم که همیشه همه چیزو باهم خواستم

انتخاب نکردم , تصمیم نگرفتم , ثابت قدم نبودم.....

اما حالام با تموم تفاوتا راضیم از موقعیتم , درسته میتونستم

بزرگتر از این حرفا باشم اما شاید برام بهتر این بود که مسیر زندگیم

اینجوری مشخص بشه....

شاید رشته و دانشگاه مورد علاقمو از دست داده باشم اما

هنوز خیلی چیزای دیگه دارم که میتونم بدست بیارم...

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا شکر بخاطر همه چی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 15:39 ] [ دختر رویایی ]
[ ]